Dermacol partnerem

Pomáhej krásou


Be Charity

To je heslo charitativního projektu české kosmetické společnosti Dermacol, který koncem srpna 2020 odstartoval ve spolupráci s Nadačním fondem Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové. Be Charity je nadační fond, který sdružuje dobrovolníky. Handicapovaným a nemocným za dobu své existence rozdělil už přes dvacet milionů korun. Za cíl má absolutní transparentnost, osobní seznámení s každým případem a stoprocentní rozdělení získaných prostředků.„Líbí se nám, že je Bára v přímém kontaktu s rodinami dětí, kterým vždy pomáhá adresně a sto procenty vybrané částky. Pomozte i vy a nakupte kosmetiku se srdíčkem“ vyzývá Věra Komárová, podle níž je projekt spojením významných žen, do kterého šly všechny bez nároků na honorář. Tváří kampaně se kromě Báry stala i Jitka Asterová s dcerou Annou Linhartovou a celou kampaň nafotila Anna Kovacic.
A jak to tedy funguje? Každý, kdo koupí výrobek značky Dermacol označený samolepkou s růžovým srdíčkem a nápisem Pomáhej krásou, tak může až padesáti korunami z jednoho prodaného kusu přispět na projekty pro postižené děti a jejich rodiče. Mezi výrobky dekorativní kosmetiky označenými samolepkou jsou jak trvalky, tak novinky značky Dermacol určené pro líčení tváře, očí a rtů. K těm patří například paletka rozjasňovačů na tvář, dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí Eyebrow Perfector, ale i nové odstíny populární voděodolné fixy Precise na oční linky, objemová a pečující řasenka Mega lash v obalu s růžovo-zlatou metalizací.

 

Veselejší svět díky Dermacol


Nadační fond Zdeňky Žádníkové

Od roku 2015 je Dermacol generálním partnerem Nadačního fondu Zdeňky Žádníkové. Společně zkrášlili a vybavili už řadu oddělení pro děti i dospělé v různých nemocnicích v České republice. „Našim cílem je rozveselit a zpříjemnit prostředí zdravotnických zařízení pro malé pacienty po celé republice,“ přibližuje Věra Komárová, jež je sama maminkou tří dětí. Spolupráce značky se sympatickou herečkou a čtyřnásobnou matkou Zdeňkou Žádníkovou začala už před dvanácti lety, kdy se herečka stala tváří kosmetické řady pro citlivou pleť. A toto spojenectví trvá dodnes. „Proměny se už dočkalo nespočet dětských ambulancí, nemocnic, čekáren, dětských JIP, lůžkových oddělení i azylových domů. Včetně Urgentního dětského příjmu v Nemocnici Motol, kde ročně ošetří až 30 000 dětí. Stranou ale nezůstala ani zařízení pro dospělé – nemocnice, LDN a domovy pro seniory,“ doplňuje Věra Komárová, která v pomoci potřebným našla další rozměr svojí práce. Díky podpoře česko-slovenské společnosti Dermacol teď fond poprvé rozšíří svoji působnost i do zahraničí: další nemocnicí s originální výzdobou bude Národní ústav dětských chorob v Bratislavě.

Pomoc po celý rok a celosvětově


NaDAČNÍ FOND HAPPY HEARTS

Dermacol spolupracuje také s nadačním fondem Happy Hearts modelky a filantropky Petry Němcové, která staví školy v zemích postižených katastrofou. „Byli jsme třeba při otevření nové školy v Nepálu. Znovu jsem si tam uvědomila, jak důležitý je i v nejsložitějších chvílích dětský úsměv a jak zásadní je pro osud všech dětí na světě jejich vzdělání,“ popisuje svou osobní zkušenost Věra Komárová. A dodává, součástí každého úspěchu by měla být vždy i cílená pomoc těm, kteří takové štěstí v životě nemají. "Díky podpoře zejména českých a slovenských dárců pomáháme prostřednictvím vzdělání měnit životy mnoha dětí a tím budoucích generací," potvrzuje ředitelka nadačního fondu Happy Hearts Karolína Bosáková. "Věříme, že investice do vzdělání je tou nejlepší investicí do budoucnosti," uvádí Bosáková. Jen v rámci tohoto jednoho konkrétního projektu zlepšila nadace Happy Hearts životní podmínky více než 1200 nepálských dětí.

Umění barev na scéně


Národní divadlo Praha

Kosmetika Dermacol podporuje i umění a vnáší barvy a radost do českých a slovenských divadel. „S láskou ke kráse měníme svět – a krása na scénu patří,“ říká Věra Komárová, úspěšná marketingová ředitelka, která po boku manžela Vladimíra, od roku 2003 nového majitele značky, pomohla vrátit známou českou značku Dermacol opět na výsluní. A díky šíři a kvalitě sortimentu ji dostala i na prkna, která „znamenají svět“. Rodinná společnost již řadu let zásobuje maskérnu Národního divadla v Praze a v Bratislavě, Divadla v Dlouhé či Hudebního divadla Karlín. Všude tam poskytuje Dermacol kompletní kosmetické zázemí pro slavné herce, tanečníky i zpěváky. „Například Hudební divadlo Karlín bylo původně prostorem pro cirkus, varieté a kabaret. V době německé okupace v něm účinkoval soubor Národního divadla a pojí se s ním jména klasiků Voskovce a Wericha. Dnes tu naši kosmetiku denně používají všechny tváře tohoto divadla a podobně zásobujeme i řadu dalších scén,“ popisuje činnost společnosti Dermacol Věra Komárová.

Když krása uzdravuje


POMOC DĚTEM

Dlouhodobě se Dermacol zapojuje do podpory Klokánků a centra Locika, které pomáhá dětem ohroženým domácím násilím.  Dárky Dermacol poskytuje i na akce Pražské organizace vozíčkářů, Sbírka Bílá pastelka a organizace Smáci, která pomáhá rodinám s dětmi postiženými nervosvalovými onemocněními. Mezi další projekty patří podpora albínů v Ghaně ve spolupráci s HateFree Culture, vojáků při výkonu služby pod záštitou Nadačního fondu Ozbrojených složek v ČR, aktivních žen na rodičovské dovolené pod vedením organizace M.arter, a lidí, kteří chtějí překročit svou trestní minulost spolupracující s centrem RUBIKON. Dermacol se zapojil do projektu Pomoz mi do života organizace Dejme šanci dětem, a udělal radost na táboře dobrovolníkům a dětem s autismem za podpory organizace Adam. Charitativní plesy zlínské pobočky Naděje, a organizace Stonožka Ostrava se mohly těšit ze spolupráce se společností Dermacol, a stejně tak organizace pro zrakově postižené Sportovní klub BSC Praha, a nezisková organizace EDA, která poskytuje ranou péči rodinám dětí se zrakovým a kombinovaným postižením.