Pomáhej krásou

Be Charity
Nejnovějším charitativním projektem je spolupráce s Bárou Nesvadbovou a jejím Nadačním fondem Be Charity. „Líbí se nám, že je Bára v přímém kontaktu s rodinami dětí, kterým vždy pomáhá adresně a sto procenty vybrané částky. Pomozte i vy a nakupte kosmetiku se srdíčkem“ vyzývá Věra Komárová, podle níž je projekt spojením významných žen, do kterého šly všechny bez nároků na honorář. Tváří kampaně se kromě Báry stala i Jitka Asterová s dcerou Annou Linhartovou a celou kampaň nafotila Anna Kovacic.
A jak to tedy funguje? Každý, kdo koupí výrobek značky Dermacol označený samolepkou s růžovým srdíčkem a nápisem Pomáhej krásou, tak může až padesáti korunami z jednoho prodaného kusu přispět na projekty pro postižené děti a jejich rodiče. Ve značkových obchodech a na webu Dermacol bude kosmetika v prodeji už na konci prázdnin, začátkem září se objeví v drogistických řetězcích.
Mezi dvanácti výrobky dekorativní kosmetiky označenými samolepkou jsou jak trvalky, tak novinky značky Dermacol určené pro líčení tváře, očí a rtů. K těm patří například paletka rozjasňovačů na tvář, dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí Eyebrow Perfector, ale i nové odstíny populární voděodolné fixy Precise na oční linky, nová objemová a pečující řasenka Mega lash v obalu s růžovo-zlatou metalizací.
Mezi další společné aktivity patří například tvorba exkluzivního parfému Iluze, výtěžek jehož prodeje jde také ze sta procent na vybrané projekty, nebo například líčení na tradičním Be charity bazárku na dobrou věc či dražba unikátního litrového luxusního parfému na podzimním galavečeru.